Contactgegevens

TE Webshops BV

Zandven 2b
5508RN Veldhoven

+31(0)40-2988980
info@mysleeve.world

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag
08.30 - 17.00 uur
Zandven 2B, 5508 RN Veldhoven
(bezoek op afspraak)

KVK: 64976483
BTW nr. NL855930469B01
Bank: ABN AMRO
IBAN: NL38ABNA0421459735

FAQ

Ik heb een vraag over een product
Wanneer het antwoord op uw vraag niet bij de informatie of specificaties van het product staat, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of bel naar 040-2988980.

Ik heb een probleem bij het plaatsen van mijn bestelling
Wanneer u problemen heeft bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 040-2988980. Wij zullen u dan telefonisch door het bestelformulier leiden. In de winkelwagen kunt u het aantal producten wijzigen, de winkelwagen bijwerken, de verzendkosten berekenen en/of een kortingscode invullen.

Geven jullie een kwantumkorting?
Wanneer u meerdere producten wilt bestellen, dan kunt u contact met ons opnemen om een kwantumkorting af te spreken. Dit geldt niet voor de producten in de categorie 'Outlet' bij iPadhoesjesshop.nl.

Ik ben een zakelijke klant en ik wil graag een factuur op bedrijfsnaam ontvangen, kan dit?
Ja, u kunt een factuur op bedrijfsnaam ontvangen door bij stap 1 in het bestelproces aan te geven dat u een zakelijke klant bent (Type klant). Vervolgens verschijnt er een extra veld met Bedrijfsnaam en BTW-nummer.

Ik ben een zakelijke klant en wil graag na levering van mijn bestelling betalen, kan dit?
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.?

Ik ben een zakelijke klant uit België en wil graag de Nederlandse BTW verleggen, kan dit?
Ja, dat kan. Plaats uw product in de winkelwagen en start het bestelproces. Geef bij stap 1 aan dat u een zakelijke klant bent (Type klant). Vervolgens verschijnt er een extra veld met Bedrijfsnaam en BTW-nummer. Hier kunt u uw bedrijfsnaam en Belgisch BTW-ID nummer invullen. Wij zullen vervolgens handmatig een factuur opmaken zonder de Nederlandse BTW en deze per e-mail naar u versturen. Het systeem stuurt u eerst automatisch een factuur met Nederlandse BTW. Deze factuur kunt u als niet verzonden beschouwen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling versturen.

Het rekeningnummer staat op naam van TE Webshops, klopt dit?
De webwinkels zijn onderdeel van het bedrijf TE Webshops. Dit is de reden waarom het rekeningnummer van de verschillende webwinkels op naam van TE Webshops staat.

Ik wil betalen via iDeal, maar dit werkt niet. Wat moet ik doen?
Wellicht is er een storing bij iDeal of bij uw bank. Ga terug naar stap 3 van het bestelproces en kies voor 'Bankoverschrijving' als betaalmethode en plaats alsnog de bestelling. Een andere mogelijkheid is om het later nogmaals te proberen. Indien de betaling via iDeal niet werkt, ontvangen wij graag van u een bericht via het contactformulier of telefoon.

Ik heb gisteren voor 16.00 uur een bestelling geplaatst, maar het is nog niet afgeleverd. Wat moet ik doen?
In principe worden bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag afgeleverd. Voorwaarde is dat het product op voorraad is en dat de bestelling via iDeal betaald is. Het kan zijn dat uw bestelling bij de buren is afgeleverd of dat het op de tweede dag na uw bestelling wordt afgeleverd. Heeft u 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 040-2988980.

Ik heb een defect of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Het product kunt u kosteloos retour sturen naar de desbetreffende webwinkel. Wij zullen u een nieuw product toesturen. Meer informatie, voorwaarden en uitzonderingen vindt u onder 'Verzenden & retourneren'.

Het ontvangen product is niet naar wens en ik wil deze graag retour sturen. Wat moet ik doen?
Het product kunt u retour sturen naar de desbetreffende webwinkel. Meer informatie, voorwaarden en uitzonderingen vindt u onder 'Verzenden & retourneren'.