Contactgegevens

TE Webshops BV

Zandven 2b
5508RN Veldhoven

+31(0)40-2988980
info@mysleeve.world

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag
08.30 - 17.00 uur
Zandven 2B, 5508 RN Veldhoven
(bezoek op afspraak)

KVK: 64976483
BTW nr. NL855930469B01
Bank: ABN AMRO
IBAN: NL38ABNA0421459735

Verzenden en retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie over de verzending of het retourneren van uw bestelling. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 040-2350764.

Verzendmethoden
Alle webwinkels van My Sleeve maken gebruik van de diensten van PostNL, DHL of UPS. Wij versturen uw bestelling als brievenbuspost of als pakketpost.

Brievenbuspost
Wanneer het product in een brievenbusdoosje past zal het worden verzonden als brievenbuspost. Een brievenbusdoosje past precies door de brievenbus en beschermd de inhoud goed. U hoeft niet thuis te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen en u bespaart op de verzendkosten. Brievenbuspost is niet te traceren met een track en trace nummer.

Pakketpost
Past het product niet in een brievenbusdoosje of besteld u meerdere producten, dan zal uw bestelling worden verzonden als pakketpost. U ontvangt een track en trace code per e-mail zodat u uw pakketje kan traceren. Ga naar mijnpakket.postnl.nl om uw pakketje te traceren.

Levertijd
Wanneer u op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst en betaald heeft, dan zal uw bestelling de volgende werkdag geleverd worden door UPS. Voorwaarde is dat het product op voorraad is en dat het verzendadres in Nederland is. De levertijd voor zendingen naar België is 1 tot 3 werkdagen. Na het verzenden krijgt u een bericht met track& trace code om de zending te volgen.

Heeft u na 3 dagen nog geen pakketje ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 040 298898.

Retourneren bij ontvangst van een defect of beschadigd product
Indien het product bij ontvangst defect of beschadigd is, bijvoorbeeld door het verzenden, dient u dit direct na ontvangst en uiterlijk binnen 5 werkdagen per e-mail en telefoon aan de desbetreffende webwinkel te melden. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

Na het melden van het defect of beschadiging kunt u het product retour sturen. De verzendkosten (max. € 6,75 / pakketpost) voor het retour sturen worden vergoed door My Sleeve. 

Na ontvangst van het defecte of beschadigde product zullen wij direct een nieuw exemplaar naar u opsturen mits het product op voorraad is.

Retourneren van een product dat niet naar wens is
U heeft na ontvangst van uw bestelling een wettelijke bedenktijd van 7 dagen. Binnen deze periode mag u het product zonder opgave van reden retour sturen naar de webwinkel waar u het product gekocht heeft. Uiteraard stellen wij het wel op prijs om te horen wat de reden is van het retour sturen. De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij u is afgeleverd. U kunt het product alleen retour sturen indien het ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking zit.

Na ontvangst van het product zullen wij u binnen 14 dagen het volledige bedrag inclusief verzendkosten retour overmaken naar het opgegeven rekeningnummer. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening.

De wettelijke bedenktijd van 7 dagen geldt niet voor producten die door ons op maat voor u zijn gemaakt. Dit zijn producten zoals iPad hoesjes, iPhone cases of andere tablet en smartphone accessoires die bedrukt zijn met een logo, afbeelding of tekst. Deze producten kunt u niet retour sturen tenzij ze 
bij ontvangst defect of beschadigd zijn.

Retourneren van een defect of beschadigd product (binnen garantietermijn)
Op alle producten in de webwinkels van My Sleeve zit de wettelijke garantie van 6 maanden. Enkele merken van iPad en iPhone accessoires geven een langere garantie dan 6 maanden, bijvoorbeeld 1 jaar. Indien dit het geval is kunt u hier aanspraak op maken. Voorwaarde is dat u op een normale wijze en volgens de gebruiksaanwijzing gebruik heeft gemaakt van het product.

Wanneer het product binnen 6 maanden na levering stuk gaat kunt u het product retour sturen naar de desbetreffende webwinkel. De verzendkosten (max. € 6,75 / pakketpost) voor het retour sturen worden vergoed door My Sleeve. U dient het defect wel eerst via e-mail te melden aan My Sleeve. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

Na ontvangst van het defecte of beschadigde product zullen wij direct een nieuw exemplaar naar u opsturen (mits het product op voorraad is) of een alternatief aanbieden indien het product niet meer leverbaar is.

Het retouradres van My Sleeve is:

My Sleeve/TE Webshops
Zandven 2B
5508 RN  VELDHOVEN
Nederland